Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • İstanbul

Valilikler

BAĞCILAR KAYMAKAMLIĞI
BAĞCILAR KAYMAKAMLIĞI
BAĞCILAR KAYMAKAMLIĞI
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Mevzuat Kurumsal Kimlik
  • BAĞCILAR
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Projeler Haberler Duyurular Basın Açıklamaları İhale İlanları
  • İLETİŞİM
°C
9
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
      • Kaymakamlık Görselleri
      • Kaymakamlık Logosu
  • BAĞCILAR
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Sicil Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Projeler
    • Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
    • İhale İlanları
  • İLETİŞİM
 

BAĞCILAR İLÇESİ SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI PERSONEL ALIMI İLANI

14.12.2023
BAĞCILAR İLÇESİ SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI ADEM(AİLE DESTEK MERKEZLERİ) PROJESİ KAPSAMINDA PERSONEL ALINMASINA İLİŞKİN DUYURU
 
 
KOORDİNATÖR ADAYLARINDA ARANAN ŞARTLAR
        
        Bağcılar İlçesi Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına aşağıda belirtilen şartlarda ADEM Projesi kapsamında Proje Süresince sözleşmeli (Proje devamı durumunda yenilenebilir) koordinatör personeli alınacaktır.
 
UNVANI ADEDİ
KOORDİNATÖR PERSONELİ 1
 
I-ADAYLARDA ARANAN ŞARTLAR
GENEL ŞARTLAR
1- Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı olmak,
2- Medeni haklarını kullanma, ehliyetine sahip olmak,
3- Başvuru tarihi itibariyle 18 yaşını bitirmiş olmak ve 40 yaşını doldurmamış olmak,
4- Bağcılar ilçesinde ikamet ediyor olmak,
5- Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
6- Türk Ceza Kanunun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak,
7- Üniversitelerin Psikoloji, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik bölümlerinden lisans mezun olmak,
8- İşe Alım Sürecinde geçerli olan Kamu Personeli Seçme Sınavında; KPSS P3 puan türünde en az 60 (altmış) puan almış olmak,
9-  Sosyal İletişim becerisine sahip olmak,
10- Başvurduğu görevini yerine getirmede sağlık yönünden engel olabilecek daimi hastalığı bulunmamak,
11-İşin süresi: 2 ay deneme süresi olmak kaydı ile Proje süresi boyunca sözleşmelidir.(Proje uzatılması durumunda sözleşme yenilenebilir.)
11- Mütevelli Heyeti duruma göre mülakatı yenileyebilir, gerektiği takdirde ilanı iptal ederek yeni ilana çıkabilir.

II- ÖZEL ŞARTLAR 
1-    İlan tarihi itibariyle son 6 aydır Bağcılar ilçe sınırları içerisinde ikamet ediyor olmak,
2-    Kadın olmak,
4-    Ofis programlarını iyi derecede kullanabiliyor olmak 
 
III- BAŞVURAN ADAYLARDAN İSTENEN BELGELER VE BAŞVURU VE BAŞVURUYA  İLİŞKİN HUSUSLAR 
 
        Başvurular 14.12.2023-21.12.2023 tarihleri arasında olup başvuru sahipleri, aşağıdaki belgeleri 21/12/2023 Perşembe günü mesai bitimine kadar Bağcılar Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına teslim edecek ve bizzat başvuru yapacaklardır. Başvuru için sadece bu yol kullanılacaktır.

        Başvuru şartlarını taşıdığı tespit edilen Koordinatör personeli adayr için en yüksek KPSS P3 puanından başlamak üzere alt puana doğru alınacak personel sayısının (5) misli aday Vakıf Mülakat Komisyonunca mülakata (sözlü sınava) tabi tutulacaktır.

1. Kimlik Fotokopisi
2. KPSS P3 Sınav Sonuç Belgesi
3. Ögrenim Belgesi
4. Adli Sicil Belgesi
5. Sağlık Raporu
6. Ayrıntılı İkametgah Belgesi

Not: Belgeler, mülakattan önce istenecek olup diploma teslimi için asıl veya noter tasdikli suretlerinin gösterilmesi gerekmektedir.İlanda belirtilen şartları taşımayan adaylarrn evrakları teslim alınmayacaktır. Belgelerini teslim etmeyen adaylar mülakat listesine giremeyecek ve eksik belge ile başvuru kabul edilmeyecektir. Teslim edilen belgeler hiçbir surette iade edilmeyecektir.
    
IV-BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ
        İşe alınacak personelin değerlendirilmesi Vakıf Mütevelli Heyeti tarafından yapılacaktır. Başvuru yapan adayların, başvuruları üzerinde yapılacak olan kontrollerde,istenilen şartları sağlamadığı ya da yanlış bilgi vermeleri durumunda başvurularıdeğerlendirmeye alınmayacaktır.
        İşe başlayan personelin proje süresi içerisinde işini yapmaması, görevini aksatması vb. durumlarda iş sözleşmesi Vakıf Mütevelli Heyetince proje süresi dolmadan ihbarsız ve tazminatsız olarak feshedilecektir.
        Yayınlanacak olan bu ilan sonucunda Vakıf Mütevelli Heyeti personel alıp, almamakta,alımın ertelenmesinde veya ilana çıkılan personelin bir kısmını almakta serbesttir.
        Başvuru şartlarını taşıdığı tespit edilen Koordinatör personeli adaylar Vakıf Mülakat komisyonunca mülakata tabi tutulacaktır.
 
EĞİTİCİ ADAYLARINDA ARANAN ŞARTLAR
 Bağcılar İlçesi Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına aşağıda belirtilen şartlarda ADEM Projesi kapsamında Proje Süresince sözleşmeli (Proje devamı durumunda yenilenebilir) Eğitici Personeli alınacaktır.
 
UNVANI ADEDİ
EĞİTİCİ PERSONELİ 1
 
I-ADAYLARDA ARANAN ŞARTLAR
GENEL ŞARTLAR
1- Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı olmak,
2- Medeni haklarını kullanma, ehliyetine sahip olmak,
3- Başvuru tarihi itibariyle 18 yaşını bitirmiş olmak ve 40 yaşını doldurmamış olmak,
4- Bağcılar ilçesinde ikamet ediyor olmak,
5- Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
6- Türk Ceza Kanunun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak,
7- Üniversitelerin Sosyoloji veya Sosyal Hizmet bölümlerinden lisans mezun olmak,
8- İşe Alım Sürecinde geçerli olan Kamu Personeli Seçme Sınavında; KPSS P3 puan türünde en az 60 (altmış) puan almış olmak,
9-  Sosyal İletişim becerisine sahip olmak,
10- Başvurduğu görevini yerine getirmede sağlık yönünden engel olabilecek daimi hastalığı bulunmamak,
11-İşin süresi: 2 ay deneme süresi olmak kaydı ile Proje süresi boyunca sözleşmelidir.(Proje uzatılması durumunda sözleşme yenilenebilir.)
11- Mütevelli Heyeti duruma göre mülakatı yenileyebilir, gerektiği takdirde ilanı iptal ederek yeni ilana çıkabilir.

II- ÖZEL ŞARTLAR 
1-    İlan tarihi itibariyle son 6 aydır Bağcılar ilçe sınırları içerisinde ikamet ediyor olmak,
2-    Kadın olmak,
4-    Ofis programlarını iyi derecede kullanabiliyor olmak 
 
III- BAŞVURAN ADAYLARDAN İSTENEN BELGELER VE BAŞVURU VE BAŞVURUYA  İLİŞKİN HUSUSLAR 
 
        Başvurular 14.12.2023-21.12.2023 tarihleri arasında olup başvuru sahipleri, aşağıdaki belgeleri 21/12/2023 Perşembe günü mesai bitimine kadar Bağcılar Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına teslim edecek ve bizzat başvuru yapacaklardır. Başvuru için sadece bu yol kullanılacaktır.

        Başvuru şartlarını taşıdığı tespit edilen Koordinatör personeli adayr için en yüksek KPSS P3 puanından başlamak üzere alt puana doğru alınacak personel sayısının (5) misli aday Vakıf Mülakat Komisyonunca mülakata (sözlü sınava) tabi tutulacaktır.

1. Kimlik Fotokopisi
2. KPSS P3 Sınav Sonuç Belgesi
3. Ögrenim Belgesi
4. Adli Sicil Belgesi
5. Sağlık Raporu
6. Ayrıntılı İkametgah Belgesi

Not: Belgeler, mülakattan önce istenecek olup diploma teslimi için asıl veya noter tasdikli suretlerinin gösterilmesi gerekmektedir.İlanda belirtilen şartları taşımayan adaylarrn evrakları teslim alınmayacaktır. Belgelerini teslim etmeyen adaylar mülakat listesine giremeyecek ve eksik belge ile başvuru kabul edilmeyecektir. Teslim edilen belgeler hiçbir surette iade edilmeyecektir.
    
IV-BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ
        İşe alınacak personelin değerlendirilmesi Vakıf Mütevelli Heyeti tarafından yapılacaktır. Başvuru yapan adayların, başvuruları üzerinde yapılacak olan kontrollerde,istenilen şartları sağlamadığı ya da yanlış bilgi vermeleri durumunda başvurularıdeğerlendirmeye alınmayacaktır.
        İşe başlayan personelin proje süresi içerisinde işini yapmaması, görevini aksatması vb. durumlarda iş sözleşmesi Vakıf Mütevelli Heyetince proje süresi dolmadan ihbarsız ve tazminatsız olarak feshedilecektir.
        Yayınlanacak olan bu ilan sonucunda Vakıf Mütevelli Heyeti personel alıp, almamakta,alımın ertelenmesinde veya ilana çıkılan personelin bir kısmını almakta serbesttir.
        Başvuru şartlarını taşıdığı tespit edilen Eğitici personeli adaylar Vakıf Mülakat komisyonunca mülakata tabi tutulacaktır.
 
TEMİZLİK PERSONELİ ADAYLARINDA ARANAN ŞARTLAR
 
 Bağcılar İlçesi Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına aşağıda belirtilen şartlarda ADEM Projesi kapsamında Proje Süresince sözleşmeli (Proje devamı durumunda yenilenebilir) Temizlik Görevlisi alınacaktır.
 
UNVANI ADEDİ
TEMİZLİK GÖREVLİSİ 1
 
I-ADAYLARDA ARANAN ŞARTLAR
GENEL ŞARTLAR
1- Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı olmak,
2- Medeni haklarını kullanma, ehliyetine sahip olmak,
3- Başvuru tarihi itibariyle 18 yaşını bitirmiş olmak ve 40 yaşını doldurmamış olmak,
4- Bağcılar ilçesinde ikamet ediyor olmak,
5- Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
6- Türk Ceza Kanunun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak,
7- En az lise mezunu olmak,
8-  Sosyal İletişim becerisine sahip olmak,
9- Başvurduğu görevini yerine getirmede sağlık yönünden engel olabilecek daimi hastalığı bulunmamak,
10-İşin süresi: 2 ay deneme süresi olmak kaydı ile Proje süresi boyunca sözleşmelidir.(Proje uzatılması durumunda sözleşme yenilenebilir.)
11- Mütevelli Heyeti duruma göre mülakatı yenileyebilir, gerektiği takdirde ilanı iptal ederek yeni ilana çıkabilir.

II- ÖZEL ŞARTLAR 
1-    İlan tarihi itibariyle son 6 aydır Bağcılar ilçe sınırları içerisinde ikamet ediyor olmak,
2-    Kadın olmak,
 
III- BAŞVURAN ADAYLARDAN İSTENEN BELGELER VE BAŞVURU VE BAŞVURUYA  İLİŞKİN HUSUSLAR 
 
        Başvurular 14.12.2023-21.12.2023 tarihleri arasında olup başvuru sahipleri, aşağıdakibelgeleri 21/12/2023 Perşembe günü mesai bitimine kadar Bağcılar Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına teslim edecek ve bizzat başvuru yapacaklardır. Başvuru için sadece bu yol kullanılacaktır.

1. Kimlik Fotokopisi
2. Ögrenim Belgesi
3. Adli Sicil Belgesi
4. Sağlık Raporu
5. Ayrıntılı İkametgah Belgesi

Not: Belgeler, mülakattan önce istenecek olup diploma teslimi için asıl veya noter tasdikli suretlerinin gösterilmesi gerekmektedir.İlanda belirtilen şartları taşımayan adaylarrn evrakları teslim alınmayacaktır. Belgelerini teslim etmeyen adaylar mülakat listesine giremeyecek ve eksik belge ile başvuru kabul edilmeyecektir. Teslim edilen belgeler hiçbir surette iade edilmeyecektir.
    
IV-BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ
        İşe alınacak personelin değerlendirilmesi Vakıf Mütevelli Heyeti tarafından yapılacaktır. Başvuru yapan adayların, başvuruları üzerinde yapılacak olan kontrollerde,istenilen şartları sağlamadığı ya da yanlış bilgi vermeleri durumunda başvurularıdeğerlendirmeye alınmayacaktır.
        İşe başlayan personelin proje süresi içerisinde işini yapmaması, görevini aksatması vb. durumlarda iş sözleşmesi Vakıf Mütevelli Heyetince proje süresi dolmadan ihbarsız ve tazminatsız olarak feshedilecektir.
        Yayınlanacak olan bu ilan sonucunda Vakıf Mütevelli Heyeti personel alıp, almamakta,alımın ertelenmesinde veya ilana çıkılan personelin bir kısmını almakta serbesttir.
        Başvuru şartlarını taşıdığı tespit edilen Temizlik personeli adaylar Vakıf Mülakat komisyonunca mülakata tabi tutulacaktır.
 
DUYURULUR.
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Bağcılar Belediyesi
  • Resmi Gazete
  • E-Devlet
  • Twitter
Yavuz Selim Mahallesi 1000. Sokak No: 10-12 Bağcılar/İSTANBUL
0(212) 433 41 76
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız